pátek 15. května 2009

Návštěvní víkend

Minulý týden se u nás sešla část Šumařiny a mýchpár přátel.
Byla jsem poprvé na vodě!!! Sice jen na pár hodin a na raftu, ale promoknout ve studené jarní Otavě je fakt zážitek...
Byl to víkend plný příjemných setkání ať už se Šumaři, tak s Honzíkem a Vendou, které už jsem moc dlouho neviděla a kdyby nepřijeli, tak ještě dlouho neuvidím a taky s Vikkim a Škubánkem, kterým jsem to tu chtěla už dávno ukázat. Jo jo, Brno si začíná zvykat, že je Dvoukvítek zkrátka odstěhovaná. A Dvoukvítek JE opravdu odstěhovaná a zapouští tu kořeny... ale nebojte se moji milí, mám silné vazby k Brnu a nikdy tam nepřestanu jezdit, protožem jak by řekl Skácel, je to město, které prostě musím...a ačkoli kořeny jsou kořeny a jsem šťastná, tu a tam se najde chvilka, kdy si postýsknu a tak to taky má být.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Terísku, bylo to moc fajn, krásně jsme si odpočinuli od města a rádi jsme vás oba zase viděli. Navíc vás předchází pověst a k medovinám jsme dostali i sklenku medu zdarma, takový už tam na českým jihu máte známosti:-).
Opatrujte se a snad se zase brzo uvidíme!
P.S. Já chci vidět nějaký fotky:-)!
Venda

Dvoukvítek řekl(a)...

Fotky někam nahraju, neboj, jen se ještě domluvím s Aničkou - vyfotila jich tady asi nejvíc, tak sem dám buďto odkaz na nějakou její galerii nebo ták..jinak ale plánujeme udělat stránky svaté Anny :-) No tak snad brzy! Doufám, že medovina zachutná i ostatním brněnským, aby přijeli taky :-D
P.S: Právě snídám Naprosto dokonalé zhmotnění píle :-)))